diumenge, 20 de novembre del 2011

Wellington

Aqui van algunes fotos de Wellington. La veritat és que la ciutat em va agradar molt, te molt bon ambient, i la gent segueix sent encantadora, que en el fons, tal com sempre em recorda la Irene (a qui considero com una segona mare i ella ho sap), allò que realment importa son les persones i no els llocs. Trobo que te tota la raó del món. De fet, des que vaig marxar de casa no he parat de donar-hi voltes, i sempre li he acabat donant la raó. El que fa que et quedis amb un bon regust de boca d'un lloc, no és pas el lloc en si, sino el tracte amb la gent d'aquell lloc. Si la experiència personal i emocional ha estat bona, el record sempre serà fantàstic. Si en canvi, el lloc és meravellós però el tracte amb les persones deixa molt que desitjar (com ara em va passar a Halong Bay aquest estiu), el record queda una mica afectat per això i mai no és tant maco.

En fi, no m'allargo més, que ara si que és hora d'anar a votar. Que no us faci mandra!!!











Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada